This paper illustrates the strategic importance of the brand, also in relation to territorial marketing. The brand tool is highlighted through its components and functions offered to the customer and to the producer. Below, attention is paid to the territorial brand, in particular the case of the "Filiere delle Terre del Conero" brand is also taken into account.

Questo elaborato illustra l'importanza strategica della marca, in relazione anche al marketing territoriale. Si evidenzia lo strumento del brand tramite le proprie componenti e funzioni offerte sia al cliente che al produttore. Di seguito si pone attenzione alla marca territoriale, in particolare modo si tiene conto anche del caso del brand "Filiere delle Terre del Conero".

Gestire il valore del brand. Il caso del Parco del Conero

FRABONI, PERLA JEAN NICOLE
2022/2023

Abstract

This paper illustrates the strategic importance of the brand, also in relation to territorial marketing. The brand tool is highlighted through its components and functions offered to the customer and to the producer. Below, attention is paid to the territorial brand, in particular the case of the "Filiere delle Terre del Conero" brand is also taken into account.
2022
2023-07-21
Managing the brand value. The case of the Conero Park
Questo elaborato illustra l'importanza strategica della marca, in relazione anche al marketing territoriale. Si evidenzia lo strumento del brand tramite le proprie componenti e funzioni offerte sia al cliente che al produttore. Di seguito si pone attenzione alla marca territoriale, in particolare modo si tiene conto anche del caso del brand "Filiere delle Terre del Conero".
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Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: https://hdl.handle.net/20.500.12075/14412