This paper illustrates the strategic importance of the brand, also in relation to territorial marketing. The brand tool is highlighted through its components and functions offered to the customer and to the producer. Below, attention is paid to the territorial brand, in particular the case of the "Filiere delle Terre del Conero" brand is also taken into account.
Questo elaborato illustra l'importanza strategica della marca, in relazione anche al marketing territoriale. Si evidenzia lo strumento del brand tramite le proprie componenti e funzioni offerte sia al cliente che al produttore. Di seguito si pone attenzione alla marca territoriale, in particolare modo si tiene conto anche del caso del brand "Filiere delle Terre del Conero".
Gestire il valore del brand. Il caso del Parco del Conero
FRABONI, PERLA JEAN NICOLE
2022/2023
Abstract
This paper illustrates the strategic importance of the brand, also in relation to territorial marketing. The brand tool is highlighted through its components and functions offered to the customer and to the producer. Below, attention is paid to the territorial brand, in particular the case of the "Filiere delle Terre del Conero" brand is also taken into account.File | Dimensione | Formato | |
---|---|---|---|
Tesi triennale Perla Jean Nicole Fraboni.pdf
accesso aperto
Dimensione
346.68 kB
Formato
Adobe PDF
|
346.68 kB | Adobe PDF | Visualizza/Apri |
I documenti in UNITESI sono protetti da copyright e tutti i diritti sono riservati, salvo diversa indicazione.
https://hdl.handle.net/20.500.12075/14412