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AN EXPLORATIVE STUDY ON CONSUMERS' KNOWLEDGE, INTEREST AND PERCEPTION TOWARD FUNCTIONAL FOODS
2019/2020 ROTORDAM, MARGHERITA
CIRCULAR ECONOMY FOR A SUSTAINABLE AGRI-FOOD SECTOR: CONSUMER PERCEPTION OF UPCYCLED FOOD PRODUCTS
2022/2023 DEL CONTE, ALESSIA
CONSUMERS’ PERCEPTION AND INTEREST FOR MOUNTAIN FOOD PRODUCTS: AN EXPLORATORY STUDY
2019/2020 YILDAR, OZNUR
Consumo, percezione e motivi di acquisto dei Prodotti Alimentari Tradizionali (PAT): un sondaggio nazionale
2019/2020 BALLATORI, MATTEO
EXTRA VIRGIN OLIVE OIL WITH BLOCKCHAIN AND CONSUMER BEHAVIOR: A CHOICE EXPERIMENT APPROACH
2023/2024 VODO, BRUNO
HOW DO CONSUMERS PERCEIVE PALM OIL IN FOOD AND ITS IMPACT ON THE ENVIRONMENT? EVIDENCE FROM AN EXPLORATORY STUDY
2019/2020 AKYOL, ASLI
IL RUOLO DEL CONSORZIO NELLA VALORIZZAZIONE DEI PRODOTTI DI QUALITA’: lL CASO DEI "MACCHERONCINI DI CAMPOFILONE" IGP
2021/2022 COGNIGNI, VALENTINA
The addition of a new food product in the Codex Alimentarius: The case of Bali Sardinella (Sardinella lemuru)
2022/2023 ZUCCONI, GIULIA
The craft beer revolution: an exploratory analysis of consumers' and brewers' perceptions
2019/2020 AUSILI, MICHAEL
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